9 Mart 2015 Pazartesi






Karışık seçme komik hareketli resimler

seçme+komik+hareketli+resimler
Yavaş çekim yumruk



seçme+komik+hareketli+resimler
Yavaş çekim çakmak

seçme+komik+hareketli+resimler
Kapı tokmağı şakası

Kafayla kapıyı kıran adam

liseli sandalye çekme şakası

seçme+komik+hareketli+resimler
trafikte Ankaranın  bağlarını dinlerken ben

seçme+komik+hareketli+resimler
bu da deve şakası


seçme+komik+hareketli+resimler
gülen köpek komik gif

donan su balonu hareketli gif

seçme+komik+hareketli+resimler
at ve kedi hareketli gif

seçme+komik+hareketli+resimler
oltadaki balıktan kaçan çocuk hareketli gif

seçme+komik+hareketli+resimler
komik hareketli resimler

seçme+komik+hareketli+resimler
muhteşem yüzyıl kanuni hareketli gif

bir işi becerdiğimde ben

arkadaşımı çok çirkin biriyle gördüğümde ben

seçme+komik+hareketli+resimler
Arkadaşım espri yaptığında ben

seçme+komik+hareketli+resimler
Cuma günü eve geldiğimde ben

seçme+komik+hareketli+resimler
her lafa atlayan arkadaşıma yapmak istediğim

seçme+komik+hareketli+resimler
webcame gülen adam

seçme+komik+hareketli+resimler
ağzına mikrofon kaçan kadın








KATEGORİ: , KATEGORİ:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bu görsele daha güzel bir yorumun mu var 🤔 yazabilirsin 👇